Otázky a odpovědi na nejčastější otázky

REGISTRACE

  • Je opravdu nutné se registrovat, jestliže chci učinit objednávku?
  • Ne, není. Objednávku můžete učinit i bez registrace. Ovšem registrací, která zabere opravdu jen chvilku, získáváte ihned slevu na zboží (vyjma akčního a ve výprodeji) 3% a spoustu dalších výhod.

  • Jaké výhody mi plynou z registrace?
  • Získáváte ihned po zaregistrování slevu na zboží (vyjma akčního a ve výprodeji) ve výši 3%. Dále se zařazujete do našeho slevového systému, kdy každá další objednávka se opravdu vyplatí (více v sekci Slevový program). Dále již nemusíte u každé další objednávky znovu vypisovat pracně všechny údaje, ale ty se Vám načtou automaticky. Také ve svém profilu máte k dispozici veškerou historii svých objednávek a můžete se zde i vytisknout faktury za nákup.

  • Jak nakládáte s daty vyplněné v mém profilu? Nehrozí zneužití?
  • Zneužití opravdu nehrozí, vše je pečlivě střeženo v interní databázi a žádné třetí osobě je neposkytujeme. Vše se řídí Zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

OBJEDNÁVKA

  • Jak zjistím aktuální stav své objednávky?
  • Při každé změně stavu Vaší objednávky Vám přijde e-mail s informací, co se právě s objednávkou děje. Vše lze navíc zkontrolovat po přihlášení pod svým profile, kde v sekci Mé objednávky, naleznete aktuální stav Vašich objednávek.

  • Jak se dozvím, že je má zásilka již expedována?
  • V předvečer doručení obdržíte emailem s potvrzením o expedici Vaší zásilky, ve kterém naleznete číslo balíku, kontakt na přepravní službu a odkaz na online sledování zásilky.

  • Jaká je lhůta pro vyzvednutí mé objednávky na pobočce?
  • Osobní odběry zboží lze uskutečnit do 5 pracovních dnů od obdržení emailové výzvy k odběru. Pokud víte, že nebudete schopni v tuto dobu zboží vyzvednout, napište nám na obchod@carpfanatics.cz nebo zavolejte na tel. číslo +420727860868 a domluvíme se na náhradním řešení.

  • Mohu v existující objednávce dělat změny?
  • Aktuálně lze změny v objednávkách dělat pouze telefonicky nebo přes email obchod@carpfanatics.cz Samozřejmě záleží na druhu Vaší změny a aktuálním stavu Vaší objednávky. Ne vždy je možné ještě objednávku změnit, ale snažíme se zákazníkovi vyjít vstříc.

PRODUKT

  • Jak zjistím, jestli máte zboží skladem?
  • U každého zboží je vyobrazena jeho aktuální dostupnost. Dostupnost je aktualizovaná na e-shopu jednou denně, takže nehrozí, že by údaj o dostupnosti byl neaktuální třeba týden. Zboží, u kterého je uvedeno SKLADEM, máme opravdu skladem.

  • Mám dotazy ohledně produktu nebo prostě jen chci poradit s výběrem
  • Neváhejte a své dotazy pište na obchod@carpfanatics.cz nebo volejte +420727860868. Snažíme se reagovat okamžitě a zodpovědět Vaše dotazy.

  • Zásilka mi dorazila poškozená, neúplná nebo obsahuje jiné zboží, než jste si objednal(a).
  • Pokud jste obdrželi zásilku, která neobsahuje některou z položek dodacího listu, nebo obsahuje jiné než objednané zboží, prosím neváhejte a kontaktujte nás okamžitě na obchod@carpfanatics.cz nebo volejte na +420727860868. Budeme s Vámi ihned tuto nepříjemnou záležitost řešit. Pokud při přebírání balíku zjistíte, že je balící páska nebo krabice jakkoliv poškozená, tuto záležitost okamžitě uveďte řidiči přepravní společnosti a vyhotovte s ním o tom zápis. Ten nám prosím pošlete a my tuto záležitost s dopravcem řešit.

Zanechte nám zprávu
Zde vložte svůj dotaz, připomínku či vzkaz a my Vás budeme zpětně kontaktovat.

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Budeme Vás kontaktovat v nejbližší možné době.

Děkujeme za Váš dotaz.


Nákupní košík
0 ks
Váš nákupní košík
zavřít
Váš košík je prázdný. začít nakupovat